Tuesday, October 30, 2012

New~~

Tak tahu dari mana nak mula semua nie.. dah entah keberapa kali aku menukar link belog nie.alih2 jumpa jugak nanti.. :((

Permulaan yang kurang baik bagi aku untuk semenjak dua menjak nie. banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku.. satu persatu teman2 yang aku sayang pergi meniggalkan aku.. bermula dari *org yang ak dah x nak sebut nama dia* sampailah yang terbaru2 nie kerol...dan mungkin x lama lagi akan jadi si ridwan jugak.

semuanya dah berpecah belah.. semuanya dah x macam dulu.sentiasa bersama x kira apa perkara yang mendatang.. sekarang masing2 dah bawak haluan sendiri.. hanya kerana satu kesilapan dari seorang kawan telah memusnahkan ikatan sahabat yang terbina.

tidak dinafikan kebanyakkan orang akan melakukan kesilapan dalam hidup masing2.. aku x nak bercerita lagi pasal kesilapan yang pernah dilakukan oleh seorang kawan aku nie.. biarlah kesilapan dia itu menjadi pengajaran untuk dia lepas nie.

cuma aku kesal dengan tindakan semua orang yang menghukum dia sebegini.. adakah anda semua tahu yang dia sedang kecewa?ya, aku tahu kita semua merasa kecewa sebab perbuatan dia pada kita semua.walau apa pown yang terjadi aku tetap akan berkawan dengan dia.. memikirkan tentang kebaikkan dia tidak sekali pown dapat mencemarkan persahabatan aku pada dia.

malam nie aku mengaku..aku suka dia.. dan perasaan ini aku sendiri x tahu nak tafsir macam mana.samada sebagai kawan yang mengambil berat atau sebagai kakak yang sentiasa mendengar atau lebih dari itu semua.. adakah dengan semua orang dia akan bercerita @ dengan seseorang yang dia hanya percaya sahaja?

kerul..janganlah pergi.. itu permintaan akak.. bila kerul dah tak ada kat popular pown akak dah nanar.. asyik nak cari kerul aja.. niekan pulak bila kerul dah balik kg dan tukar semua tentang diri kerul nanti. pantai remis dengan kl memang x jauh. tapi, macam mana nak berhubung kalau kerul sendiri nak hilangkan diri lepas nie.

apalah hak aku untuk menghalang sesiapa sahaja dari pergi dari hidup aku... satu aje pesan aku untuk semua orang yang aku sayang..walau di mana pown korang berada lepas nie hidup baik2 oke... dan malam nie mungkin malam terakhir aku melihat kerul... :((
Post a Comment