Tuesday, October 16, 2012

SAPE SAYANG SAYA?

alangkah INDAHnya berada dirumah setelah semingguan berada dikatil hospital gara2 kerana jangkitan kuman pada buah pinggang... dapat jugak buat streching badan yang makin mengeping nie.. huhu *perasan*

setelah hampir seminggu terlentang kat Hospital Serdang akhirnya dibenarkan pulang tapi dengan syarat lepas nie no maggi, no jajan.. no fast food and etc.. argh!! how i'm gonna live after this? kena makan sayur banyak2 dan lebihkan makan makanan yang hijau that means sayurlah!! arggggh tak suke..tak suke... :(

pengalaman yang baru untuk aku rasai.. walaupown sakit tapi masih ramai yang ambil berat dan sayang. kena bebel tu biasalah sebab semua orang sayang aku.. hehe. thanks u oll.. i lap u 2 lah.. hari sebelum kejadian aku dah dapat detect ade benda pelik je dengan diri aku nie. tiba2 gusi berdarah pulak.. budjet sebab kurang minum air masak.. aku bantai minum air banyak2 sampai tak larat nak ulang alik pergi toilet.. dah banyak hari kena tegur apsal muka pucat? aku rasa macam biasa je..

Macam mana kena masuk hospital? aku pown x sedar macam mana.. bangun2 je aku terus terhidu bau ubat dan ade orang hensem sebelah aku.. haha kelakar pown ada.. doktor muda sangat sampai  terkejut tengok aku bulatkan mata.

Ermmm... even dah boleh balik tapi still kena rest dekat rumah dan kena jumpa lagi dengan doktor.kesian kat kesayangan aku tu, terpaksa curi2 masa datang melawat sebab bz dengan training bola. tape la, saya dah oke pown nie. ramai yang jaga saya... pas habis final kita hang out oke... :))

untuk u oll yang dah bersusah payah jagakan saya tu thanks sesangat.. tanpa korang rasanya lama lagi kena dok spital tu..bila aku dah sihat betul2 dan x payah lagi nak menghadap muka doktor yang cute sangat tu kita semua pergi jeram makan ikan bakar oke?

oke lah... cite sini sampai sini jelah.. nanti sambung lagi. kesan ubat buat aku maken lali. doakan semoga aku cepat sembuh ye semua.. (^^,)

saranghea 35 :)
Post a Comment