Friday, October 19, 2012

setelah dua tahun~~

ini adalah kali kedua hati aku terbuka untuk kembali ke stadium untuk menyaksikan perlawanan bola sepak antara KELANTAN dan ATM malam nanti..sejak 2 tahun lepas aku sumpah mati takkan pergi tengok bola kat stadium. biasalah janji dibuat untuk dimungkiri~~ hehe :)

hati aku terbuka nak pergi sebab ada kesayangan aku kat sana yang akan berjuang menentang ATM malam nanti.nak bagi sokongan dan semangat katanya.. haha. untung jugak macam nie, kalau selalu dapat free tiket masuk stadium tengok bola..

oke, lupakan cerita pasal bola untuk seketika.. sejak semalam aku mimpi macam2. yang paling best aku mimpi ada orang sambut bufday aku kat tempat kerja, yang bestnya benda tu memang jadi nyata..tapi sayang bukan bufday aku yang diorang sambut.. bufday boss besar. haha :D

pastu aku mimpi lagi.. aku terkol orang,tiba2 je aku bunyi suara orang tu dok menghelo2 dengan aku.terus aku letak dan jerit kuat2.. aduh kenapa aku buat macam tu.. sedar2 je nasib la semua tu mimpi je. mudah2an mimpi yang nie x kan jadi kenyataan.

okelah... cerita sini sampai sini jelah. lain kali cerita lain pulak.harus bersiap untuk ke shah alam sebentar lagi~~

saranghea 35...
Post a Comment