Saturday, October 20, 2012

Value of champion~~

syukur alhamdulillah... segalanya telah selesai. sangat berpuas hati dengan perlawanan semalam dan sangat tidak sia2 aku menghadirkan diri ke stadium shah alam demi memberi sokongan dan semangat kepada yang tersayang. even kesihatan aku masih dalam pantauan pihak2 berkenaan tapi aku sentiasa sihat untuk menjadi back bone kepada kesayangan aku tu.. hehe :D

kitorang semua dapat vip seat tapi disebabkan aku dan kawan2 taknak femes jadi kitorang ambik seat paling dekat dengan tiang gol supaya senang nak jerit nama kesayangan aku tu.. haha. masa first2 diorang keluar tu pengadil bagi dia baju kuning untuk jadi pemain tambahan je.. dan aku nampak sebelum diorang masuk tukar baju tu dia ada cakap dengan coach maybe mintak untuk jadi stiker. alih2 aku dapat kejutan memang dia main untuk jadi striker.. sebelum ni dia dah memang cakap kalau boleh nak main even hanya untuk 1 half sahaja.. even pada masa ke 80 dia terkeluar aku still bangga sebab dia mampu bertahan walaupown dia tak berapa sihat. demi semangat untuk menang walaupown berguling sampai berlipat2 dia still cool dan bangun tanpa berdrama.. haha. u r my best player 35~~

masa tengah excited sebelum jaringan gol yang kedua tu, aku bangun dan jerit Afiq Azmi... dan semua mata yang ada kat line aku tu pandang aku then aku buat muka x tahu je la.. ape aku kisah. haha.. yang part paling best abang yang dok depan kitorang tu, ada yang bawak family dari anak yang bulat sampailah yang berumur 1 tahun.. gile seyes sporting bini dia. laki dia siap ambik gambar kitorang untuk kenangan sebab salah seorang dari kami bukan orang kelantan. tapi sanggup jugak pergi sebab nak bagi sokongan pada pasukan kelantan.. hehe cayalah allya tika nie :)

daripada cerah sampai gelap dan berhujan2 kami duduk dalam tu tetap sabar menunggu..saat aku nampak dia jadi striker semalam wah.. jantung tiba2 berdegup laju sangat pantas.. rasa macam nak pecah dada.. nasib x pengsan je.. haha. melampaukan. tapi itulah kenyataannya.

setelah habis perlawanan ade adegan yang mengejutkan bila mana abang badan nak pecah depan aku tu pergi bukak baju dia.. aku ngan aliya ape lagi menjerit bagai histerialah.. konon menjerit sebab kemenangan tapi memang sebab tu pown + terkejut. haha... macam2 yang terjadi dan semuanya manis2 belaka.

dan balasan untuk hari semalam aku kena check in serdang lagi.. hehe, nasiblah kat sini boleh bawak gadjet2 yang menarik seperti laptop kesayangan aku nie. so tade la bosan sangat mengadap doktor dan orang lalu lalang.

tahniah untuk pasukan red warriors mudah2an musim depan akan menang lagi oke.. untuk kesayangan tu, thanks for inviting me.. i will always be ur backbone oke.. macam biasalah cerita sini sampai sinilah.lain kali cerita lain pulak. haha :D

*pixa cannot be upload* :)

saranghea 35~~
Post a Comment