Friday, February 15, 2013

BE MINE

Salam hari minggu semua... selamat bercuti dengan AMAN ye semua.. kepada aku yang masih belum sihat sepenuhnya nie, diharapkan dapat menghadapi semua nie dengan ikhlas dan SABAR ye.. sakit tu kan PENGHAPUS dosa2 kecil... :)

oke, nak bercerita tentang seorang lagi kenalan aku yang dah UPGRADE status kepada TUNANGAN orang.. tahniah buat CHENT dan pasangan semoga anda berdua sentiasa berbahagia sehingga ke akhir hayat oke.. :))

lately, asyik dengar berita pasal kawan2 yang dah upgrade status.. kalau dalam usia 20an dulu masing2 sibuk dok berpakwe makwe.. sekarang masing2 plak sibuk dok bertunang2an dan bernikah2an.. hehe.. ape perasaan aku? MESTILAH aku happy sebab kawan2 aku happy..

gambar yang aku cilok daro FB dia.. huhu, sorry k :)


sebelum aku habiskan hujah2 aku..*dah macam masuk pertandingan berdebat plak!* hehehe... aku nak share pasal pembawakan kereta dari segi auto dan manual.. sejak bekerja dalam bidang yang memerlukan aku banyak menggunakan kenderaan nie aku dapati rupa2nya bukan setakat perempuan sahaja yang HANYA tahu bawa kereta auto nie.. rupa2nya LELAKI pown sama oke.. tujuan aku bukan nak kondem PIHAK LELAKI oke.. sekadar berkongsi cerita untuk memanjangkan entri.. hehe

okelah.. tade mase nak cerita panjang2 kat sini..nak menyiapkan barang2 untuk JELAJAH pantai timur plak... hehe.

saranghea :)
Post a Comment