Sunday, February 24, 2013

Benderappp

Hujung minggu tiba lagi... dan tiba2 x ley nak tido bila ade idea untuk aku tulis kat sini. OKE, perkara yang pertama aku nak share kat sini.. dulu aku SELALU nafikan yang OAG dan IT x kan pernah dapat disatukan dan x mungkin akan berada dalam bidang yang sama.. RUPA2NYA... aku SALAH sama sekali. tade yang MUSTAHIL dalam dunia nie sebenarnya..

Dan hari ini jugak aku dah habiskan masa dengan MY GIRLS kat OU.. aktiviti MAKAN sepenuh hati. kalau ikotkan perancangan mereka2 semua kami nak makan tengah hari sama2 pastu jalan2.. tapi memandangkan aku nie rajin nak OT kan diri.. jadi kami semua telah menganjakkan waktu makan kepada petang hari..Tempat pilihan, macam biasalah.. SEOUL GARDEN..

Hari yang paling aku x berapa nak boley lupa.. lepas je makan BESAR, kami keluar untuk jejalan.. dalam perjalanan kami menuju ke AEON tetiba gelap gelita.. x pasal2 BLACKOUT.. memang terbaiklahkan? Nie adalah second time aku terjebak dalam BLACKOUT shopping mall.. 1st time masa aku kerja POPULAR..

Hari ni jugak merupakan hari lahir ALYA TEQA.. dan dia berada kat IPOH. kalau ikotkan perancangan awal, kami akan berada di Ipoh hari nie.. tapi biasalah.. perancangan akan berubah last2 minit. jadi aktiviti makan2.

okelah.. tade ape yang menarik selain dari tidur diwaktu tengah malam nie.. selamat malam STALKER!! :P

CHAMSARANG :))
Post a Comment