Sunday, February 17, 2013

Najwa Letih

Minggu pertama aku bekerja pada hari AHAD oke.. pengalaman yang sangat menyeronokkan dan aku senang bekerjasama dengan semua orang yang ada kat sini.. semuanya ramah tamah belake.. guna slank TEGANU siket.. hehe :))

Nak cerita pasal pengalaman aku sepanjang perjalanan ke KUANTAN semalam.. dengan keadaan yang masih belum sihat sepenuhnya, aku tetap kuatkan diri.. demi kerja yang dah lama tertangguh. kenapa macam tiba2 idea hilang eh? hrrmmm....ape2 pown memang happening sebab dapat Incik Boss yang sanggup melayan anak2 dia nie.. hehe :)

Tadi dapat panggilan dari mak long..memberi perkhabaran yang paklong masuk wad akibat semput.. pastu aku tepon mak... mak pulak demam.. kat sana kak asha pown demam.. tiba2 aku terfikir nak jadi macam BOBOIBOI kuasa 3

1 aku nak hantar balik KELANTAN... 1 aku nak tinggal kat sini.. dan satu lagi aku nak hantar pergi PUCHONG! hati aku asyik dok suruh balik kelantan... dan berat aje hati nak balik sana. huhu... kenapa nie? andai MAMPU aku bahagikan diri aku kepada 3... :((

Terima Kasih kepada geng2 Teluk Kalung yang nyanyikan lagu 0 by najwa latif untuk aku tadi.. 

saranghea!
Post a Comment