Tuesday, February 26, 2013

Pagi2 sambil bawak KESAYANGAN aku datang KERJA otak aku berfikir tentang PILIHAN. ape kena dengan pilihan? oke, meh sini aku nak terangkan...

Dari aku kecik sampai aku BESAR sekarang nie MAK dan AYAH x pernah menghalang apa jua pilihan aku.. ape yang aku rasa aku boleh buat aku akan cuba sedaya upaya untuk dapatkannya.. Mungkin dari kerana itu aku belajar hidup BERDIKARI.. belajar meletakkan diri dalam apa jua SITUASI.. tapi, aku GAGAL.. gagal untuk berada dalam apa jua situasi..

Kadang2 aku rasa diri aku nie bertuah sangat sebab MAK dan AYAH x pernah halang walau kemana pown aku nak pergi.. samada dari segi BELAJAR atau BEKERJA... dan kadang2 ade jugak aku rasakan yang aku nie kurang PERHATIAN sebab MEREKA x pernah halang ape yang aku buat.. hrrrrmmm...

Entahlah, mungkin aku nie x bersyukur dengan apa yang aku dapat menyebabkan aku fikir diri aku nie terpinggir sedikit dari keluarga.. Aku cuba dan cuba untuk jadi yang TERBAIK untuk semua orang.. tapi, aku gagal...Lately aku agak down... terasa semangat hilang dan air mata senang untuk bertakung.

Betulah, ujian datang untuk MEMATANGKAN... :))


Post a Comment