Saturday, February 16, 2013

BATUK-BATUK

tade kate nak tulis sebab batuk yang agak teruk sekarang nie.. jadi layankan je la video yang ade kat bawah nie..


ahhh... x boley, nak kena jugak tulis2 nie.. jari x ley dok diam oke! nak share pasal MAT LUTFI nie. sekarang dia dah grad dan nie adalah video beliau mengimbau kembali zaman2 muda mudi dulu.. aku follow semua video2 dia nie sejak aku berada kat ARAUSTRALIAN,PERTHLIS. tahniah mat lutfi



video seterusnya pulak pasal SAHABAT.. aku pasti dan sangat yakin kepastian aku nie yang SEMUA orang tahu pasal lagu niekan? oke.. untuk masa sekarang nie aku dah tersangat addicted dengan lagu nie.. asyik nak dengar,dengar dan dengar je... lagu nie aku DEDIKASIKAN khas buat BFF aku yang tersayang yang selalu ada, disetiap jatuh dan bangun aku.. disetiap gelak tawa dan tangis hiba aku.. yang sentiasa menyokong aku.. dan jugak untuk BAKAL bff aku yang berlainan jantina tu.. lagu nie pown untuk anda terima kasih kerana sentiasa ada dalam setiap jatuh bangun,hilai tawa,nangis hiba dan pemberi semangat.. aku sayang korang BERDUA ketat2 tau.. dari dulu sampai sekarang.. sob..sob..sob.. tetiba mata aku bertakung nie.. huhu :) bahagia aku bila aku mampu ceriakan kembali kesuraman hidup kamu berdua... semoga dua orang nie x lagi saling mencemburui.. letih aku nak explain kat diorang nie adeehh! hehe :))



dan video yang terakhir adalah dari penyanyi yang agak baru dan aku x berapa yakin kali nie ada yang kenal atau tidak lagu nie.. yang pastinya aku dah tersangat jatuh hati dengan lirik lagu nie.. haisshhh... susah bila kuat berangan macam aku nie kan? semua nak bandingkan diri sendiri.. hehe.. pe2 pown nie adalah salah satu lagi lagu feberet masa kini aku oke.. silalah menghayati dengan keadaan berangan macam aku nie oke.. hehe :))

lately, asyik dapat berita pasal naik taraf hidup kengkawan je.. pastu yang paling best semenjak dua menjak nie asyik dok dengar pasal kisah dulu2 je.. dari segi permainan sampailah cara berpakaian.. semua dah kembali kepada zaman dulu2.. cuma sekarang bezanya budak2 zaman sekarang lebih gemar habiskan masa untuk on9kan diri dari keluar beriadah... samalah macam aku jugak.. hehe.. hidup tanpa INTERNET umpama HIDUP segan MATI x mahu.. huhuhu

dalam nak menjadi Da'i hati haruslah seperti lautan.. bersedia menerima apa saja yang dilemparkan ke dalamnya... harus jugak jadi seperti pokok..walaupown dilemparkan dengan BATU masih lagi menjatuhkan buahnya... (^^,)
Post a Comment