Thursday, February 07, 2013

Three

oke... kalau semalam aku bercerita pasal kisah 7.. sekarang aku nak bercerita pasal kisah 3 pulak.. dah 3 malam berturut2 aku mimpikan konsep yang sama cuma watak je lain2. 3 hari berturut2 jugak macam2 perkara yang agak pelik berlaku dalam hidup aku.. dan tiga hari berturut2 jugak aku lambat datang kerja.. huhuhu :))

pasal mimpi nie aku x tahu nak describe macam mana. orang kata mimpi mainan tidur.. dan mimpi sebab kadang2 kita terlalu terbawa2 dengan realiti kita. tapi kalau asyik mimpi perkara yang sama je sampai 3 hari berturut2 nie ape kesah? sekali gus mata kiri dan jantung aku berdebar2.. seolah2 akan berlaku sesuatu yang tidak baik.biarkan saje..

Pagi tadi aku meghadirkan diri dalam kuliah Jumaat mingguan dan bermacam info yang berguna aku dapat.. dapat jugak aku memuhasabah diri seketika. semenjak dua menjak nie aku rasakan yang aku dah hilang semua orang2 yang sentiasa mendoakan dan menyayangi aku.. jiwa aku terasa kosong walaupown aku dikelilingi oleh orang2 yang sentiasa happening. Dan sejak akhir2 nie aku asyik jadi manusia yang pelupa aje.. sering tertangguh perkara yang aku nak buat.. hrrrmmm...

Malam nie aku dan Ema akan bertolak balik berdua sahaja setelah perancangan kami berubah disaat akhir.. mudah2an semuanya berjalan dengan baik dan selamat.. :)

saranghea


Post a Comment