Thursday, February 14, 2013

tranSFOrmasi

hari adalah hari mengimbau sejarah silam.. kisah pasal lagu2 zaman muda mudi.. kisah pasal tudung zaman sekolah.. kisah pakaian zaman2 dulu yang kini menjadi trend ikut2an... dan jugak termasuk isu brim siket2.. malas nak ulas panjang2 kisah nie...

sebenarnya banyak perkara yang aku nak tulis tapi... kesihatan aku nie x berapa nak mengizinkan untuk aku berfikir lebih dari biasa..oke lupakan semua tu..

semenjak dua menjak aku balik dari bercuti nie ada dua tiga perkara yang membuatkan aku rasa nak lari sejauh2nya dari semua orang yang aku kenal.. terlalu rasa bersalah dengan seseorang.. kalaulah aku yang degilkan diri aku dulu x kan mungkin pernah lagi terjadi perkara nie...

aku dah letih sangat sebenarnya dengan semua nie.. tapi siapalah aku untuk menolak semua nie.. dan siapalah aku untuk melawan semua nie.. aku berfikiran positif dan cuba jadi yang terbaik untuk semua orang dan cuba jadi matahari dalam hidup orang2 yang aku sayang...

rasanya sampai sini entri kali nie.. terlalu beremosi seketika.. masalah x kan pernah jadi masalah kalau kita x memikirkannya.. dan daripada masalah itu dapat mematangkan kita..

saranghea :)
Post a Comment