Monday, February 04, 2013

Upgrade Status

Untuk permulaan tahun 2013 nie ada 2,3 orang kawan aku telah menaiktaraf status dari TUNANGAN orang kepada SUAMI atau ISTERI orang.. tahniah aku ucapkan kepada mereka.. Betapa bz nye diri aku sejak dua menjak nie sampai tade mase nak ambil tahu pasal kisah hidup kawan2... tak x tahu nak ulas panjang2 jadi aku ulas melalui gambar je la k :)

Wanie & Hubby
For the 1st picture nie adalah kawan kepada kawan aku.. tapi kitorang kawan jugaklah*ayat pown dah pening* baru je melangsungkan perkahwinannya siang tadi means 04 Feb 2013.. Her name is Wanie. Dulu dia betunang dengan orang lain dan putus sebab tade jodoh dan sekarang dah pown berkahwin dengan lelaki lain.. tempoh pertunangan mereka hanya SEBULAN sahaja.. sweetkan?? (^^,)


Emah & Wan
oke, untuk yang kedua nie adalah kawan sekolah aku dari darjah 1 sampai habis tingkatan 5.. kami tade la rapat kamcing sampai x leh pisah tu eh.. cuma tegur2 biasa sahaja. kata pown 1 sekolah dari kecik sampai besarkan?.... apa yang bestnya pasal perkahwinan diorang nie mereka buat video untuk majlis jemputan perkahwinan mereka.. nak kate sweet tadelah sangat bagi aku cuma aku rasa mereka berdua mencuba sesuatu yang lain dari yang lain.. kan selalu je kita tengok orang buat pre-wedding gambar and videolah.. sampai ade sesetengah tu kena hentam teruk2 sebab pre-wedding. lupakan pasal kisah pre-wedding dan seangkatan denganya.. suami si kawan aku nie adalah budak poli lama aku *PSMZA* dan x sangkakan mereka bertemu JODOH.. tahniah buat mereka berdua :))


Peja and Wife
hehe... last but not least orang yang pernah aku serabutkan akal dan fikiran dia suatu ketika dahulu. aku pernah buat satu entri untuk dia nie sebab aku sayang dia as a friend.. nielah yang namanya JODOH. akhirnya dia disatukan juga dengan pilihan hati dia.. Tahniah buat PEJA dan ISTERI. lepas nie jangan gedix2 lagi okeh? :))

Dah semestinya bila berada diumur SESUKU abad nie akan timbul pertanyaan dari saudara mara dan jugak dari sahabat handai.. OFFICEMATE jugak aku x lupa yang sentiasa bertanyakan soalan CEPU CEMAS nie.. InsyAllah suatu hari nanti.. :))

Saranghea (--,)

Post a Comment