Thursday, March 14, 2013

6 month

Owh.. sungguh LAMA aku rasakan.. rupa2nya baru 6 bulan. hhmmmpp... sangat2 menyedihkan. HAISH... tade ape yang sedih pown sebenarnya selama 6 bulan LEPAS.. sebab aku dikelilingi oleh orang2 yang SAYANGKAN AKU. hehe.. perasan seketika :))

Hidup terlalu singkat untuk BERSEDIH.. tapi jangan terlalu pulak BERGEMBIRA. berpada2lah dalam segala hal.. hehe.. oke, sekarang baru aku teringat yang aku BERHUTANG 1 entry dengan seseorang. entry tentang cara nak handle masa.. hoho..

Sebenarnya aku nie bukanlah bagus dalam mengendalikan masa aku sendiri. Aku lebih suka membazir masa dengan perkara2 yang memang langsung tak berfaedah. Oke, bagi akulah.. setiap perkara ada cara untuk kita kendalikan.. mungkin ada benda yang buat kita rasa kadang2 x dapat nak selesaikan sebab terlampau banyak hal yang kena settelkan dalam satu masa...

Aku pown sebenarnya belum lagi jumpa jawapan pasal cara nak kendalikan masa nie.. yang aku tau aku ikot je ape jua flow yang ada depan mata aku.. macam buat CONTROLLER jugaklah.. biarkan je mengalir ikut arus masa yang berliku2. bila dah sampai penghujung, samada aku akan SELAMAT atau LEMAS tu je. aku pilih untuk SELAMAT..

Ada orang bertanyakan aku, kenapa aku x benci diri dia? SEBAB aku nak spread the LOVE to ALL jadi aku x nak langsung kalau boleh jadi orang yang membenci orang dah.. aku nak hidup dalam keadaan AMAN dan DAMAI.. aku nak TENANG, tanpa ada perasaan BENCI dalam hati...

Sekian.. SARANGHEA :))
Post a Comment