Tuesday, March 12, 2013

AMARAH II

Masih lagi dengan tajuk nie, aku nak bincangkan siket kat sini.. x kiralah dari segi apa sekalipun.. ape punca perkara yang boleh mndatangkan MARAH nie? oke, kalau tanya aku senang je jawapan aku sebab tade perasaan bersabar.. sebab x leh fikir dalam2..

Betul cakap kawan aku dulu.. marah nie x kan bawak kita kemana2 selain dibenci orang. Aku akui semua nie betul.. Dalam perkara yang aku cuba nyatakan nie, ORANG yang langsung tak BERSALAH menjadi mangsa keadaan.. Aku nie x payah kira la.. dah memang langsung x leh nak masuk port.

Timbul tanda tanya dalam kepala aku.. APAKAH? KENAPAKAH? aku sendiri takde jawapan yang tepat untuk permasalahan kali nie.. terlalu berat untuk aku kongsikan ape yang terjadi cuma aku hanya perlukan pendapat.. kenapa perasaan MARAH nie boleh timbul.. kenapa?

sekian dari seorang yang bukan PEMARAH.. hahaha!

Terlupa hari BUFDAY sahabat aku... seorang yang sentiasa ada dalam jatuh dan bangun aku selama ini. orang yang selalu menjadi PENASIHAT aku.. seorang yang sangat memahami diri aku.. HAPPY SWEET 25 DAYAH.. aku ingatkan bufday dia 13.03... rupanya 123. ape punya kawan entah aku nih.. :(( TAHNIAH untuk peningkatan ANDA.. i will always support U oke babe... SARANGHEA :))
Post a Comment