Wednesday, March 06, 2013

Ending~~

Finally, habis jugak kerjaan aku disini.. dan dari itu aku mengambil peluang nie untuk merehatkan diri seketika.. habis muka aku berjerawat SAKAN kerana habuk2 yang sangat friendly kat sini.. huhu. mana nak jumpa lagi keadaan macam niekan? :))

dari sini aku akan menghilangkan diri untuk seketika ke tempat yang aku rasakan boleh tenangkan diri aku yang agak stress nie. hari2 pown nak sebut perkataan stress mane x stress! oke... sebab ak x nak berhujung minggu di PUCHONG jadi aku ambil keputusan nie untuk menyendiri.

Sebelum aku berhadapan dengan perkara2 yang lebih besar dalam hidup aku nie, aku nak rehatkan hati dan minda aku. okelah lupakan pasal rehat atau menyendiri nie.. aku nak bercerita siket tentang kenangan selama berada disini untu kali kedua nie..

Seperti yang aku dah maklumkan dulu.. bila datang sini kompem2 diri aku di NAJWA LATIF kan oleh mereka2 semua.. even aku dah pakai gaya tudung stail lame2 still melekat kat mulut2 diorang tentang najwa latif nie. asenya la kalo budak tu dengar aku dibanding2kan dengan dia kompem2 menangis aku rasa.. hoho

oke, hari nie aku dapat info lagi pasal piping dan construction... aku x reti nak explain macam mana tapi ape2 pown aku salute la kat diorang yang kerja dalam bidang nie.. gila2 bahaya nie. bukan senang nak handle sesuatu alat kalau tade kerjasama atau kemahiran. fuhhh... aku ade tengok gambar yang diorang pamerkan kat board.. eeee, ngeri sangat2. dan aku ada jugak tengok plan construction masa kat fasa satu. maklumlah aku niekan penyibuk tegar.... pastu macam2 soalan aku tanya kat diorang.. hehe. dah nama pown TERJERUMUS dalam bidang nie. alang2 menyeluk pekasam biarlah sampai pangkal lengan orang kata.

Bukan niat nak beralih bidang, still lagi mencintai bidang aku sekarang. cuma x nak la nanti bila orang soal aku pasal OAG aku jawab ngan tak tahu.. dah nama pown main const kepada bidang nie, jadi ambik tahulah siket2...

Ape yang menarik aku dapat tengok benda yang diorang gunakan untuk gali minyak kat tengah laut.. aku x tau nak eja macam mana benda tu, yang bunyi dia RACK.. kalau ikot pendengaran akulah.. dan kami dapat jawapan macam mana bendalah yang besar gedabak nie boleh dibawa ke darat.. aku lupa ape nama bot yang diorang gunakan untuk tarik benda nie.huhu... asyik lupa aje aku niekan? hohoho

gambar :: mr goggle.com
ha... bendalah nielah yang aku dok sibuk terangkan kat atas tadi. bila aku search kat mr goggle tadi dia cakap nie adalah offshore oil rigs.. hrrmmm, oke..tapelah lupakan. yang paling penting bot yang bawak benda nie adalah bot yang power sangat2. bayangkanlah, bendalah  nie besar dan berat nie..

memandangkan battery lappy nie dah x berapa nak menngizikan aku untuk menaip panjang2 lagi.. jadi akan bersambung lagi kepada kisah akan datang. cerita sebelum aku kemari.. *sila guna lirik lagu oke*.. hehe. okelah, cerita sini sampai sini ajelah.. take care ALL STALKERSsss..

owh, lupa nak update pasal kesayangan aku yang masih belum sihat tu.. miss him badly.. dah 3 hari x jumpa.. hohoho :((
Post a Comment