Wednesday, March 06, 2013

entri bergambar!

sebelum aku hilangkan diri seketika aku nak buat satu entri khas untuk seorang kawan yang dah lama lost contact.. ermm lame ke? hoho. sebenarnya seorang kawan yang sangat banyak membantu aku selama berada kat PERLIS dulu..

Oleh kerana satu perkara kami jadi JAUH dan terus tade contact langsung. masih marahkan aku lagi agaknya.. entahlah.. seyes aku rindu nak dengar jawapan2 dia yang selamba bila disoal oleh LECTURER, rindu dengar dia marah2 aku bila aku x jawab soalan2 dia. hehe.. KAU rindu aku x? dan yang paling aku suka sangat ialah dia dan aku dapat berbaik2 lepas jumpa masa cuti SEMESTER.

nak kongsi gambar dia yang aku kidnap dari fb.. sebenarnya kami nie dah x friend dalam FB. lupa siapa yang remove siapa. atau kami x pernah friend pown.. entah.. lupa sudah...


badan dah padat dengan lemak nampaknya sekarang nie eh.. hehe. pape2 pown walau dimana ko dok skrg hope kau dapat jadi orang yang berguna untuk semua orang okeh.. kat sini aku terjumpa seorang yang boleh panaskan hati aku dan dalam masa yang sama dapat sejukkan hati aku.. oke, forget about PERASAAN..


nak jugak menempel.. haha
p/s : angkasawan dalam angan2.. haha. pangkor pown best!jeng..jeng..jeng... :D saranghea
Post a Comment