Sunday, March 17, 2013

Hekal,Cia... dan badminton

Pertama sekali aku memohon maaf atas kekalutan belog aku buat sementara waktu.. kerana tangan aku nie gedix2 nak ubah template sampai aku sendiri dah malas nak edit balik + belum jumpa yang sesuai.

Oke, sekarang aku nak share pasal aktiviti aku diwaktu petang sekarang nie. Sejak 3 hari lepas, aku asyik main badminton lawan degan Hekal.. dan hari nie aku lawan dengan Apit si wakil sekolah peringkat DAERAH.. hoho, nervous senervoursnya aku...

Permainan dengan Hekal rini x berapa nak seronok sebab dia dalam keadaan bad mud. pastu aku ajak Cia lawan aku.. tapi x sampai 5 minit dia dah give up.. tu la yang jadi aku lawan dengan Apit. aku menang satu game dia menang 2 game.. hoho.. kesiannnn

Aku nak share kat sini.. 1st time aku main badminton ngan Hekal aku hanya fikir aku KENA menang.. tapi hari nie aku sedar sebenarnya tiada apa yang dapat menggembirakan hati aku selain aku pura2 kalah dengan budak2.. apelah aku nie dengan budak pown aku nak berkira.. malu orang nak dengar cerita aku ni.. huhu

Okelah, sekian... :))
Post a Comment