Thursday, March 21, 2013

kena sedar bahawa sakit adalah penghapus dosa-dosa kecil... jadi sabarkan diri untuk menahan mulut dari mengeluh.. owh, sakitnya perut.. hohoho.. :)

dari semalam nak buat entri nie tapi tertangguh sebab mood sedikit terkacau. semenjak dua menjak nie hati aku semakin berdebar2.. dan semalam aku berbincang dengan emak pasal diri aku nie.. satu soalan yang agak lama aku nak tanya mak..

me : mak.. rasa akak nie dah besar eh?
emak : entah... umo dah 25 x kan x rasa besar lagi kot..

me : alo... mak, seyes la..
emak : umo dah besar tapi perangai still budak2...

me : *diam seketika then gelak* nama pown tade adik kecik mak, haruslah jadi kebudak2an
         sedikit.. adik yang ada pown sama umo.. hehe :))
emak : gelak**

sepanjang minggu nie aku rasa terlalu sensitif.. ada je hal untuk buat mata aku bergenang.. even aku dengar cerita pasal keputusan spm.. dan satu hal yang langsung aku x dapat nak elak.. langsung x sedar apa bila aku tidur... sangat bahaya untuk diri aku nie... so sensitive haishhh

baru aku sedar sebenarnya emak dan ayah aku adalah yang paling awesome dalam hidup aku... :))

sekian..
Post a Comment