Wednesday, March 13, 2013

melalut sampai kalut! :P

tetiba dapat idea untuk menulis.. hehe, lepas je assist orang yang install finger print punya barang tadi. lenguh sangat kaki aku asyik nak berdiri macam patung dengan kasu setinggi 3 inci. huhu, cari pasalkan.

okelah... sekarang aku nak share sesuatu dalam kepala aku nie. SESUATU yang aku rasa sangat2 dah lama membelenggu aku. hohoho.. asyik dalam dilema je aku nie kan? oke.. berbalik ke cerita ASAL.. cerita tentang kisah aku yang x pernah habis2 nie.. hehe

Saat aku memerlukan sesuatu disaat aku jatuh semuanya HILANG dari sisi aku.. saat aku rasa aku dah MAMPU untuk berdiri dan berlari semula kembali lagi sesuatu yang akan menjatuhkan aku.. tapi x pe, aku anggap nie semua sebagai ujian untuk aku dalam menjalani proses mematangkan diri aku

Satu perkara yang sangat2 membelenggu aku sampai sekarang.. perkara yang selalu menyedarkan aku tentang ape aku pown dah LUPA sebenarnya.. hohoho.. gelak untuk diri sendiri.. :(( Mulai dari ini aku harus sedarkan diri yang aku nie dah TUA dan NYANYOK.. hoho.. oke, bukan nyanyok lemah ingatan aje.. hehe. *malu*

langsung kacau bilau entri aku kali nie.. adeh spoil betul.. nak cakap aku akan tulis bila aku ingat balik kompem2 la aku dah x kan ingat lepas nie. x pe lah.. sekurang2nya aku tahu apa yang aku buat untuk diri aku.. :))

Update kerja pulak.. semenjak balik dari perantauan ritu.. job scope aku berubah sedikit. Tapi x pe, aku SUKA sebab aku dapat belajar benda baru.. walaupown agak pening2, setakat nie oke lagi untuk aku. cuma minggu nie x boleh nak budjet ayu2 gitu sebab banyak kotak2 yang kena aku angkat.. semua disebabkan oleh RENOVATION! huhuhuhu... banyak perubahan means banyak la tanggungjawab

waktu kerja dah habis.. so ape lagi? BALIK LA..... :))
Post a Comment