Monday, March 18, 2013

Mimpi...

Nak buat perkongsian tentang mimpi aku semalam yang agak INDAH.. huhu.. malu nak cite content mimpi tu.. tapi yang paling penting apa yang aku dambakan dalam kehidupan harian aku yang berlaku dalam mimpi tu... Sungguh indah perasaan itu seandainya ia adalah kenyataan... lepas sedar dari mimpi aku sedar semua tu permainan syaitan yang cuba untuk menyesatkan aku dengan perasaan sendiri.

Seperti aku selalu katakan... andai NIAT kita ikhlas pasti ALLAH akan permudahkan segala urusan.. yang paling penting adalah USAHA dan DOA.. itu adalah perkara yang paling asas dalam menjalani kehidupan.. dan semoga segalanya dipermudahkan olehNya..

credit to google image


Lately aku rasa letih sangat.. letih otak.. huhu. seseorang pernah cakap kat aku kalau badan letih boleh je berehat sambil baring2 tengok movie.. TAPI kalau otak letih? masih belum ada cara yang proper untuk ubatinya.. dan aku telah berjaya memujuk diri aku untuk telan activefast 2 biji sebelum makan tadi... hrrrmmm

Sekian... :))
Post a Comment