Monday, March 04, 2013

second~~~

check in KEMAMAN again for second time, maybe for last time i think. ape hal tetiba nak speaking bagai nie? pengsan baca cam nie.. haha. oke mud aku dah sedikt kembali kepada keadaan lama.. sebab aku dah x nak fikir benda2 yang kurang hepi.. KENANGAN harus selamanya jadi kenangan dan BUKAN untuk diulang oke!

untuk kali nie kami telah bergerak sendiri ke sini tanpa incik boss.. agak mengambil masa nak sampai sebab tetiba je hari nie jalan nak jammed. dan perkara yang paling menarik ialah aku mandi LAUT.. hehe. mulanya x terasa nak mandi sebab aku MALAS nak salin pakaian TAPI... apabila aku sentuh je air laut tu terus hati aku nie menggigil2 nak mandi.. ah, x tahan dengan dugaan betul aku nie kan? haha.. ape2 pown aku rasa best sangat2 sebab dah terlalu lama aku x mandi LAUT semenjak pantai Tok Bali tu dijadikan PERLABUHAN.. huhu... hilang stress

inilah yang dikatakan NIKMAT HIDUP.. eh, bukan2.. inilah yang dikatakan KERJA SAMBIL MAKAN ANGIN. sangat terbaik. esok dan hari seterusnya akan jadi bz sebab kami nak habiskan semua benda dalam 2 hari aje..

oke, cerita sini sampai sini dululah.. nak mandi.. bilas mandi pantai tadi. hehe :))

p/s : miss my LAUGH MY TALK AND MY SARANGHEA badly :)
Post a Comment