Thursday, March 14, 2013

Terharu

owh SWEET.... huhu, tiba-tiba rasa terharu bila baca kisah cinta satu pasangan nie.. haha, dalam hati ada taman betulah aku nie kan? Haisssh... sangat2 respect cara mereka bercinta, tade perkara yang remeh yang boleh dijadikan isu BESAR.. dan yang paling kecewa 1st 3 years mereka kenal dan berkawan hubungan tu x dapat RESTU dari mak si perempuan.. akhirnya dapat jugak restu dari MAK dia lepas dapat petunjuk dari Allah.

SWEET sangat bila aku baca ayat yang diorang selalu gunakan bila berhubung melalui SMS.. saling update diri masing2 tentang kegiatan harian.. dan yang paling penting si lelaki cakap tiada ALASAN untuk buatkan mereka jarang berhubung walau sibuk memanjang.. kata mereka, dari hal yang remeh beginlah boleh jadikan mereka saling mengingati. Alahai.. tetiba rasa NAK cari Husband to be macam nie, sebijik sepattern. hohoho

Hubungan jarak jauh memang x kan berkekalan andainya tiada kepercayaan dan kesetiaan. kata2 sahaja belum cukup untuk membuktikan harus disertakan dengan perbuatan.. walaupown bukan dengan kata2 madah pujangga cukuplah bagi seorang perempuan bila rasa diri dihargai dengan cara mengambil berat tentang diri mereka.. Textlah pasangan anda walaupown hanya satu perkataan.. :)) Untuk pengetahuan semua, jarak umur mereka sangat jauh.

Sejak 6 bulan lepas aku banyak habiskan masa dengan cara yang x berfaedah, sejak 3 bulan kebelakangan nie aku banyakkan masa duduk rumah bila cuti. dan sejak 1 bulan kebelakangan nie aku suka sibukkan diri dengan kerja. Aku biarkan diri aku sibuk dengan kerja.. semalam aku timbang berat dan bertambah lagi 1 kilo. rasanya dah kurangkan makan! dan hari nie aku kurang kacau orang sebab aku sibukkan diri dengan skodeng belog orang lain... :)) Hanya tinggal lagi lebih kurang 5 bulan untuk aku... DIMANAKAH?

link blog :: nameeroslan

Sekian, :))
Post a Comment