Monday, April 15, 2013

Melting..

Owh.. xtahu dari mana aku nak mulakan bercerita.. kalau bagi orang lain hari isnin adalah hari paling malas untuk bekerja sebab dah bercuti 2 hari, jadi bagi aku adalah sebaliknya.. aku sangat2 menyukai hari isnin sebab hari yang baru untuk permulaan minggu baru.. dan aku akan lebih bersemangat walaupown aku akan ditimbunkan oleh longgokan kerja yang menimbun.. hehe

Oke, terus masuk bab yang aku nak cerita tadi.. tengah hari sambil menunggu salah seorang rakan kerja aku ambil kereta di post guard, telah berlaku satu insiden yang sangat mengejutkan aku.. sampai rasa macam nak pitam seketika.. aduhaiii sangat2 terkejut. malulah nak cerita apa yang terjadi. tapi yang pasti aku rasa macam nak terduduk aje saat tu.. alahai..... huhu

Ironman 3 dah nak keluar x lama lagi.. owh my super hero.. alangkah bestnya kalau dapat pegi tengok Ironman 3 nie nanti...hohoho...


sekian...
Post a Comment