Thursday, April 18, 2013

Preggy

Seronok sangat tengok kawan semua..dari menjadi seorang isteri dan suami, sekarang masing-masing dah tukar pulak status menjadi BAPA dan IBU.. aduhai, sangat2 gembira demi mereka semua.. dapat pulak anak yang bam bam.. eeee, geram nak aje aku cubit2 pipi tu... haha..

Aku pulak yang akan terlebih excited bila dapat tau sapa2 yang mengandung dan akan melahirkan anak... ohohohoiiiii! oke, hujung minggu nie salah seorang rakan kerja aku akan menaik taraf hidup dia kepada tunangan orang.. dan aku ucapkan selamat bertunang ye BRO... semoga selamat semuanya.. lepas nie aku dah x leh kacau kau lagi eh?? hehe... macam x kena je soalan aku tu kan? haha... oke, bai.... :D

Sekian...
Post a Comment