Thursday, April 18, 2013

SEBAB

**edisi kali ini agak beremosi sedikit.. sila tenang sebelum teruskan pembacaan anda semua oke?**

Mereka*merujuk kepada sesiapa sahaja* sering menilai aku sebagai manusia yang terlalu kebudak2an.. Adakah mereka tahu disebalik perwatakan aku nie, apakah sebenarnya yang aku alami?

Aku nak bercerita... SEBAB aku happykan diri aku

1. Kerana aku dah letih jadi manusia yang menyedihkan.

2. Kerana hidup nie terlalu singkat untuk bersedih terlalu lama.

3. Kerana aku cuba lari dari perasaan yang aku dah x nak langsung kalau boleh rasa..KECEWA

Adakah mereka tahu, disebalik senyum dan gelak tawa aku yang macam pontianak kadang2 nie ada tangisan dalam hati aku? orang akan menilai dari apa yang mereka nampak sahaja.. Kerana itu adalah lumrah..aku hanya mampu bagi tiga sebab utama sahaja.. yang selebihnya biarlah aku yang rasa....

Disini aku ada satu soalan matematik yang belum mampu aku selesaikan.. harap ada yang akan dapat jawapan untuk aku suatu hari nanti...

10 + 5v (4e-2e) - 9 + 19u - 18u = ?

thing happen for reason.. always be positive :)

Selamat malam, sekian...
Post a Comment