Saturday, May 04, 2013

First time

Oke.. salam 1 Malaysia semua.. aku nak share pasal penggunaan application android untuk buat post kat belog tercinta nie.. huhuhu

First time aku mencuba nie..dan nampaknya lagi senang la untuk aku lepas nie untuk buat entri dimana sahaja aku berada..hihi

Sebenarnya aku telah pown menggunakan rebate untuk talipon yang seperti mana diwarwarkan oleh semua orang.. ini adalah kerana aku telah terhasut dengan kawan kerja aku..hohoho...

Dan dengan itulah aku telah membeli sepisis henfon yg menggunakan applikasi andriod nie.. disebabkan tab rosak..huhuhu

Dah lama sebenarnya aku mencari telefon nie..bukan merujuk kepada yang aku guna skrg nie oke.. aku punyalah lama dok mengusha pelbagai jenis telefon sampai dah jatuh hati dengan Note II. Ini adalah kerana penangan cerita korea.. oh my, oh my... oh my

Dan sekarang nie aku dah x perlu fikir panjang lagi kalau nak buat apa2 entri lepas nie.. terus bukak application kat fon dan taip aje.sesuka hati..tanpa perlu dah susah2 nak bukak lappy macam dulu2.. wah agak riak oke.. hohoho

Okelah... setakat ini ajelah teaser untuk my new phone.. happy reading all...

Sekian... ;)

Post a Comment