Sunday, May 05, 2013

Kuasa

Hari nie aku telah pon membuat kerja agak gila.. keputusan last minit bila aku dapat tau yang esok selangor cuti..

Keputusan yang aku buat ni pon ada kena mengena dengan hal repair motor aku tu. X pasal2 esok pomen tu pon cuti jgk...

Oleh kerana rasa bosan yang melampau aku buatlah keputusan nak balik jgk malam nie. Asalnya aku nak naik flight tapi mahal sangat.. rasa macam tak berbaloi. Bas pown ok.

Adik aku adalah orang yang paling gembira bila mana dapat tau aku balik malam nie.. mane x hepinya panjang ajelah langkah dia nanti.. ermmm

Sebenarnya aku memang tak nak balik kampung untuk kali nie.. sebab aku takut sesuatu yang akan buat aku sedih terjadi lagi.. mengelak punya mengelak alih2 balik jugak aku..

Siapalah aku untuk menolak semua nie. Hopefully kali nie aku dah x rasa sedih bila balik kampung..

Sekian...

Post a Comment