Saturday, June 15, 2013

New saga SV

Hari nie masing-masing sibuk dok menghapdate belog masing-masing pasal proton yang baru melancarkan kereta dengan harga yang LEBIH RENDAH yang mana harga permulaan bagi bayaran bulanan adalah RM250..

Mula-mula aku tengok HARGA SERENDAH RM 250 sebulan.. WOW! memang mampu milik nie sebab aku sekarang pown tengah survey kereta yang mampu milik nie. Maklumlah, sejak dua menjak nie otak aku ligat pulak berfikir pasal keperluan terhadap kereta.. huhuhu

Dan aku dengan gigih membuka mudah.my untuk buat survey dengan lebih lanjut. Dah berkobar-kobar hati aku nie nak memiliki SAGA SV nie dan aku jumpalah contact person untuk bertanya.. *sila rujuk gambar*


dan.... aku terkecewa seketika. Hmmmp, mungkin bukan rezeki aku lagi buat masa sekarang.

Sekian..

Post a Comment