Monday, August 05, 2013

Terbaik Boboiboi

Selaku peminat tegar animasi boboiboi, dengan berbesar hati aku setuju apabila dijemput untuk ke event mereka kat Summit USJ ahad lepas. Oh, memang sangat TERBAIK event diorang nie. Al-maklumlah event nie di handle oleh sepupu aku jadi lagilah aku suka sebab aku boleh ikot mereka nie berjalan-jalan pusing mall.

Niat sebenarnya aku nak hantar tudung untuk mak long aje lepas tu terus balik, alih-alih kelaut bila mak long tanya nak buka puasa kat rumah dia tak. Mula-mula macam tak nak aje, tapi bila mak long cakap semua orang ada terus aku cakap nak. Hehe.. maklumlah minggu terakhir ramadhan haruslah berkumpul ramai-ramai bersama sanak saudara.

Tambahan siket, diorang nie sangat aktif dan mengada. Boboiboi n Ying nakal sangat siap turun sampai parking jenuh kami nak mengejar, Yaya pulak gedik sangat-sangat. Apa-apa pun emcees HENSEM oke! hehe. Penat tau tapi seronok sangat. Cakap banyak pun tak guna gak... layan ajelah semua gambar yang ada kat bawah nie oke :)


























Layan plak video diorang menari sakan nie.. :)

chicken dance

gentleman
Oke lah, memandangkan aku akan bercuti lama dan mungkin tak akan mengupdate belog buat masa yang aga lama lepas nie, jadi aku nak ambik jugak kesempatan nie untuk ucap Selamat Hari Raya untuk semua. Penghargaan untuk anda, terima kasih sudi baca :)

Sekian
Post a Comment