Wednesday, May 21, 2014

selama ku bernafas

Vah...vah...vah... Apelah penyakit yang dah melekat pada diri aku nie. Pantang mata nampak orang hensem mula nak menggeletis. Sampai satu tahap nak bernafas pun tersekat-sekat. hehehehe.

Masihkah korang kenal dengan penyanyi duet lagu SAHABAT dengan Najwa Latif tu? Sekarang nie dia dah keluarkan lagu singlenya dan rupanya dia dah kurus sekarang nie dan yang paling menarik untuk aku share adalah kerana bagi mata aku nie dia semakin kacak bergaya. Alahai, sampai nak menjerit aje tengok dan dengan lagu baru dia nie. Nak aku share untuk semua video clip lagu terbaru Sham Kamarul ni.


Lirik lagu yang agak mempunyai sedikit berkenaan kisah hidup seharian kita semua. Mencintai bukan untuk memiliki, menyayangi bukan untuk dibalas, menanti bukan untuk diterima. hehehe... Dengan mengingati CINTA kita mampu untuk jadi kuat dan tabah. I am so in love with this song.... :)

Hidup baik-baik :)

Sekian.
Post a Comment