Tuesday, January 20, 2015

Lagu Pilihan

Seakan lama tak update cerita lagu. Macam sunyi teramat hidup tanpa lagu dan irama kan? Jadi marilah meriahkan diri anda dengan lagu pilihan yang aku dengar. Pilihan yang amat sesuai dengan jiwalah konon. Berperasaan seolah-olah lagu tu dicipta untuk aku. hehehe

Lagu pertama :

Malaikat, Hazama.

Tuhanku Kamu tolonglah hantarkan kepadanya
Malaikat untuk jaganya bila ku tiada
Tunaikan semua permintaannya kerna
Ku cintanya sungguh-sungguh
Ini sahaja ku mampu demi menjaga kamu
Ku tambahkan satu doa untuk kamu
Benar ku menyedari kini ku menghadapi
Segala yang ditakdirkan untuk hidupku
Maafkanlah diriku kerna melukakanmu
Terpaksa ku melangkah pergi
Meninggalkan kamu
Ini sahaja waktuku di dunia menjagamu
Ku tambahkan satu doa untuk kamu
Sampaikanlah rinduku padanya
Agar dia sentiasa sempurna
Bawalah cinta kita
Terbang bersama ke syurga
**part of lyric
Lagu yang amat sesuai aku tujukan untuk kedua emak dan ayah, dan jugak orang yang berada disekeliling aku. Dalam banyak-banyak hal, aku lebih rela lihat senyuman mak ayah aku dari perkara lain. Oh, rindu...


Lagu Kedua :


Dahsyat, MojoBand

Aku cinta kamu
Lebih dari hatiku mampu
Pasti jiwa takkan bisa
Hidup tanpa hadirnya kamu

Sungguh dahsyatnya
Cintaku kepada kamu
Aku mohon jangan pergi
Menyiksaku dengan rindu

Kita dua hati
Selamanya takkan terpisah
Kau dan aku punya cinta
Paling terindah di dunia

Sungguh dahsyatnya
Cintaku kepada kamu
Aku mohon jangan pergi
Menyiksaku dengan rindu
Ohhh

Tiada yang bisa
Mengisi ruang di hati
Aku mohon jangan pergi
Jiwa ini perlu kamu
Ohh.. Wohooohh…
Tetap cinta selama-lamanya

Sungguh dahsyatnya
Cintaku kepada kamu
Aku mohon jangan pergi
Menyiksaku dengan rindu
Ohhhh

Tiada yang bisa
Mengisi ruang di hati
Aku mohon jangan pergi
Jiwa ini perlu kamu


Serius, memang aku dah jatuh cinta dengan lagu ni. Mohonlah korang dengar lirik lagu ni. Memang tersangat terkesan kat hati. Sungguh dahsyat cinta ini, aku mohon jangan pergi...

Aku nak sangat dapat peluang untuk bersama emak dan ayah aku hari-hari. Bangun dari tidur nampak diorang, pergi kerja dapat salam tangan, peluk cium hari-hari, balik kerja ada orang yang aku nak sakat atau buat luahan perasaan. Huhuhu... 


Oke, selamat melayan lagu pilihan anda semua.

Sekian.



Post a Comment