Wednesday, January 10, 2018

Supplement untuk kulit

Seperti mana yang kita semua tahu betapa bermanfaat vitamin C untuk tunuh badan terutamanya pada kulit supaya dapat memberikan kulit rasangan tambahan. Untuk kulit kelihatan lebih sihat, mulus dan cantik sekata. Kini tiada masalah lagi untuk kulit yang kelihatan kusam dan warna tak sekata kerana sudah ada penyelesaiannya.


Baru-baru ini Mary kay telah mengeluarkan satu produk yang berasaskan Vitamin C iaitu Mary Kay TimeWise Replenishing Serum + C®. Serum yang kaya dengan antioksidan ini dikuasakan oleh campuran pelbagai ekstrak botanikal Vitamin C yang tinggi yang boleh membantu melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas yang boleh memberi kesan kepada ketegasan dan definisi kulit.

Lihat bahan-bahan utama lain yang terdapat di TimeWise Replenishing Serum + C®

Ekstrak delima (Punica granatum) : Delima dianggap sebagai "superfruit" kerana sebilangan besar vitamin yang terdapat di dalamnya. Buah ini mempunyai tahap tinggi vitamin C, vitamin lain dan antioksidan dan telah digunakan berabad-abad untuk membantu mengurangkan kesan tekanan oksidatif.

Ekstrak Kakadu Plum (Terminalia ferdinandiana) : Berasal dari plakat kakadu, buah yang dilaporkan mempunyai kepekatan tertinggi vitamin C.

Camu Camu ekstrak (Myrciaria dubia) : Berasal dari buah yang diketahui mempunyai tahap vitamin C buah-buahan kedua tertinggi. Pokok camu camu tumbuh di hutan hujan di Amerika Selatan.

Ekstrak Acerola Cherry (Malpighia punicifolia) : Ceri acerola sangat kaya dengan vitamin A dan C. Buah ini telah terbukti mempunyai manfaat antioksidan yang kuat.

Ekstrak Blackcurrant Berry (Ribes nigrum) : Beri blackcurrant mengandungi kandungan vitamin C dan vitamin dan mineral lain yang tinggi.

Ekstrak biji Argan (Argania spinosa) : Ekstrak botani berasal dari pokok argan, yang tumbuh hanya di Afrika.

Tahap Vitamin C yang sangat pekat dalam serum meningkatkan pengeluaran kolagen untuk meningkatkan kandungan lembapan, menjaga kulit anda terhidrasi sepenuhnya.

Produk ini dilengkapi dengan botol pam tanpa inovatif yang mengeluarkan udara, memastikan anda mendapatkan kesegaran produk yang dimaksimumkan dengan setiap picitan. Hanya tekan tiga pam TimeWise®Replenishing Serum + C® dan sapu secara merata ke wajah anda dalam gerakan menaik dan luaran pada waktu pagi dan malam. Elakkan aplikasi di kawasan mata. (Serum juga boleh digunakan di leher).


Mary Kay TimeWise Replenishing Serum + C® (RM280 / 44ml) boleh didapati pada Januari 2018 dan boleh hubungi saya untuk pertanyaan.

No comments: