Thursday, June 02, 2011

keluar dengan matahari balik dengan bulan

main pepatah la plak... semalam adalah famili day out
kemana destinasi kami? ha... ke sempadan thailand.. hihi.. xde la sbnrnya ke pengkalan kubur.
idea uda la nie.. nak berjalan sangat. sampai lembik kami sebagai anak2 kena dera berjalan.. selalu kalo uda balik time cuti raya memang x sempat la nak berjalan asyik2 melawat rumah sedara maa je.. kali nie tukar tradisi plak balik time cuti skola dan jejalan bersama family... yang paling best aku dapat apa yang aku nak.. hehe :)) thanks emak

aku ada jumpe dengan 1 beg nie.. comel sangat! mak dah siap nk belikan tuk aku.. tp aku matikan niat nak beg 2 sebab aku lebih memerlukan jeans.. hehe [first time kot aku buat keputusan yang x ikot nafsu, jimat duet mak :))]

layan gambar2 syok sendiri aku k.. 

love diz family

:))

part time lover.. haha :))

saya sayang budak gempal nie... :))

sila muncungkan mulut macam saya :P



H.A.U.S








dia sangat susah diambil gambar

muaaahhh <3



somtam lesung

dari pengkalan kubur kami jumpa kg bunuhan pastu kg sedar, air dingin dan last sekali kg berangan
ada cerita yang agak menarik semasa perjalanan pulang kami semua...
credit to uda and emak (^^,)

No comments: