Monday, August 15, 2011

edisi balik kampung sempena air xde

memang gila habus semua student kat poli 2.. merata cari air nak mandi.. dan buat pertama kalinya aku x mandi pergi kelas pagi td.. eeee... mucuk la! so dari pada s2 aku amek keputusan kalo aor still ag xde sampai ke ptg aku nak balik gk jugak! x sanggup aku nak hadap tempat 2. dah la kelas xde seminggu, dari dok main turun naik bangunan cari air yang xkan ada 2 baik aku blk rumah n buat keje aku dengan tenang kat sini. dok sane pown keje bukan jalan pown. asyik dengan benda lain. sejak2 x de air nie lagi teruk, bru je buka laptop.. ada je org ajak aku turun... bru je sentuh buku nk bt keje.. ada je org ajak aku turun cr air.. letih la cm g2. sampai bila air x kan ada?? itu kena la tanya warden. cuba kalo kauters lect yang xde air, dah kompem2 la diorang baiki cepat2. nie sebabkan student punye, so xde maknanya nak baik cepat2.. selow2 lagi ada la....
Post a Comment