Tuesday, November 13, 2012

here..im reborn

hai2... selamat sore, haha ape kisah nak berbahasa indon kat sini nie? tade function langsung. okelah terus ke kisah sebenar.. minggu nie aku telah menghilangkan diri dari kl untuk seminggu dengan tujuan nak released tension.. tadelah menghilangkan jejak terus cuma diri aku je tade kat sana.. hati?? entah ada kat mana pown aku x tahu.. huhuhu

hari nie adalah hari kedua aku berada disini bersama classmate aku masa dip dulu iaitu kak iza yang mana sekarang nie dah jadi seorang pengurus spa.. aku first time datang spa dia nie dan aku rasa agak menarik.. hehe.. seperti biasalah bila aku dah bertemu dengan kak iza nie macam2lah cerita nak share.. tapi belum sempat lagi nak gosip semua benda. maklumlah kak iza nie sibuk siket.

aktiviti aku hari adalah makan dan tidur di spa nie ha... agak bosan jugaklah bila aku kena duduk sorang2 dalam bilik nie. mula2nya aku baca novel dan mata aku makin kecik dan kecik terus tertutup sampailah pukul 3 ptg tadi.. terbaiklah tidur akukan? huhuhu.. segan pulak bila ada orang tegur aku tidur sepenuh hati.

perancangan nak datang penang nie dah lama sebenarnya.. sepatutnya aku nak datang bulan lepas lagi tapi disebabkan cuti tade jadi aku tangguhkanlah untuk datang minggu nie sebab aku dah apply cuti untuk satu minggu.

setakat nie tade ape2 lagi yang menarik untuk aku.. khamis nanti kami akan ke perlis untuk bertemu dengan cik mime yang dah banyak menolong kami dalam menyiapkan final projek. dan tanpa aku sedar selama nie rupanya2 dah hampir satu tahun aku grad dari jadi student.maksudnya aku bukan fresh graduate lagilahkan sekarang nie? huhuhu... dan maksudnya aku kena lebih serius dalam mencari peluang dalam bidang it nie.. huhuhu.. seriuslah sangatkan?

okelah.. cerita sini sampai sini dululah. nanti share lagi.. saranghea :)

No comments: