Wednesday, January 09, 2013

day 3


Terkadang, kepedihan harus dilalui sebelum tercapainya kebahagiaan. Tersenyumlah ketika bersedih, karena akan ada kebahagiaan setelah itu.



oke, hari kedua aku travel ke KL nie.. first memang sangat excited sebab aku fikir hari nie dapatlah setelkan kerja awal dan balik office buat kerja dengan aman rupa2nya ke laut semua tu. huhu, tapelah selagi ada kudrat kena berusaha untuk jadi orang yang maju dalam hidup. semua nie bukan untuk diri sendiri aje, untuk family aku jugak...

perkara pertama masa aku kena datang sampai sini semalam perasaan excited nak buat kerja tu memang sangat membara2... ha, x tahan ayatnya! pastu alih2 sangkut jugak sebab orang yang aku nak jumpa nie sibuk pulak. jadi terpaksa la aku survive sendiri dulu.. cari je benda yang ada melalui data2 yang ada.. siap kena sound lagi dengan orang yang aku nak jumpa tu, macam aku nie tak nak bekerjasama dengan diorang berdua.dah seorang kekanan, seorang kekiri aku tinggal tengah2 jadi ambik jalan senang tanpa perlu nak bazirkan masa sendiri cari mana yang ada dulu.. yang tade, aku biarkan dan ambik kemudian.

hari nie aku bersemangat jugak datang kerja dan terus gerak ke KL.. excited sangat sampai salah masuk jalan.. huhu.. sesampainya kat sini nasib diorang tak berapa sibuk macam semalam.. jadi aku berpeluanglah tanya diorang nie mana yang aku nak tau.. ingatkan dapatlah track key tu then aku terus balik.. rupanya aku kena tunggu sampai semua orang balik kerja baru boleh buat sebab masa tengah kerja masing2 tengah guna pc, jadi susah la nak buat kerja.. opssss!

kesimpulannya kerja aku masih tertangguh lagi untuk hari nie.. semua nak kena setel dalam minggu nie.. minggu depan nak masuk fasa lain pulak... mudah2an semuanya berjalan dengan lancar.. :)

No comments: