Thursday, January 31, 2013

February... :)

Jumaat yang INDAH... setiap kali jumaat je mesti rasa good2 je sebab esoknya CUTI.. hehe :)).. kalau dulu aku selalu je PONTENG kerja sebab MALAS dan TENSION dengan tempat kerja.. sekarang aku BERUSAHA untuk kekalkan kedatangan aku sebab aku dah x nak ULANG benda sama dalam hidup aku..

Hari2 aku sekarang nie lebih TERISI sebab aku dah ada tangungjawab untuk diri aku sendiri... al maklumlah orang selalu remind aku yang umo dah SUKU abad.. well, hey... im sweet 25 ok! hehe... semuanya seronok bila kita tahu macam mana nak enjoykan diri dengan kerjaya.. :))

Hari2 aku terima cabaran dari diorang yang bekerjasama dengan aku.. almaklumlah sekarang nie aku bekerjasama dengan LELAKI. so adalah sedikit adegan buli membuli tu.. tapi setakat nie aku yang banyak MEMBULI diorang. kihkihkih...

Nak cerita pasal seronok nie memanglah seronok sebab diorang semua banyak membantu dan mengajar aku untuk siapkan kerja. dan perangai aku pulak aku akan bertanya sampai aku paham dan sampai orang yang mengajar aku tu LEBAM.. aku lagi seronok sebab aku dapat TRAVEL dan x keluarkan DUIT aku sendiri

Timbul persoalan dalam diri aku sendiri.. muka aku nie macam muka orang yang boleh percaya ke eh? aku pown x pasti.. yang aku pasti adalah aku jenis buat hal aku sendiri. walau orang cerita ape pown aku just dengar dan cuba nasihat tu je.. tade sampai nak bercerita ke pihak ketiga. KALAU dah x tahan sangat barulah aku akan cari orang yang aku percaya untuk cerita..

Ape2 pown aku memang x kesah orang nak share ape2 ngan aku... asalkan orang yang kenal aku happy aku pown turut happy untuk diorang semua.. Aku nak  cuba ubah cara hidup team mate aku nie.. mungkin masa di KEMAMAN nanti aku akan start... Biar dia jadi manusia yang tahu nak hargai ZAMAN MUDA.. hehe :))

No comments: