Thursday, January 24, 2013

P.U.T.R.A.J.A.Y.A

WAHHHHH!!! tak sabar... tak sabar... tak sabar.. nak bercerita pasal kisah PRE-WEDDING to-be nie.. sangat menarik dan berharga.. hehe :))

saat menunggunya.... :))
Permulaan yang sangat baik pada hari SEMALAM yang mana kami telah pown melenyapkan diri dari kesibukkan KOTA dengan membawa kereta ke PUTRAJAYA.. sempena sambutan MAULIDUR RASUL kami semua tanpa dirancang telah bercuti bersama2..sungguh indah pengalaman itu

1st tujuan kami adalah ke MASJID PUTRA untuk tunaikan TANGGUNGJAWAB masing2.. dan sambil2 tu ambik peluang bergambar sekeliling kawasan.. 1st impian aku dah tertunai untuk tahun nie, menjelajah PUTRAJAYA. walaupown orang nak cakap aku nie JAKON ke ape ke.. ade aku kesah? yang penting nie adalah kali kedua aku menjejakan kaki ke sana dan berpeluang pulak untuk menjelajah tempatnya.. walaupown hanya 2 tempat kami tuju yang hanya boleh aku cakap CANTINYA putrajaya nie.. uhuhuhu

Kejadian yang paling aku rasa susah nak lupa lepas nie adalah di mana kami terlupa isi minyak dan berusaha mencari PETROL pam sampai pusing naik turun highway dan masuk kawasan entah apa2.. semua orang bercakap macam mana orang kawasan nie isi MINYAK??? dengan perasaan cuak kami akhirnya ambil exit kat bt.3 Shah Alam dan barulah jumpa benda yang kami cari sampai menjerit2 semua orang sebab gembira.. hehe

walaupown letih lepas sesi bergambar yang kami lakukan aku tetap bersemangat untuk buat entri nie.. x leh nak tulis betapa indahnya dapat habiskan hari cuti bersama orang yang aku sayang.. memang tersangat indah dan mudah2an semua yang dirancang akan berjalan dengan mudah dan diredhaiNya.. :))

Rasanya macam aku dah jumpa tempat yang sesuai untuk menghilangkan diri seketika... :))

thanks untuk semua rasa ini... :)) saranghea
Post a Comment