Monday, April 01, 2013

SENYUM...

Pagi selasa yang agak muram... sebab aku dah taknak jadikan kacau orang hobi aku, jadi aku try diamkan diri sambil buat kerja yang konon banyaklah nie.. hrrrmmm, tapelah bukan salah pown bila kita merancang tapi tak jadi seperti yang dirancangkan.. Aku pernah mention dalam entri aku sebelum2 nie, sebaik2 perancang adalah Dia. Jadi ini adalah yang terbaik, mungkin...

Hahaha... mungkin aku terlalu lalai dalam membuat perancangan.. Mungkin ada hati yang terluka dengan perancangan aku sebelum nie, dan mungkin kerana itulah aku diuji lagikan? Besar sungguh kasih sayang Allah pada hambaNya.. setiap ujian adalah tanda kasih sayang Allah untuk hambaNya..

Dah la.. lupakan semua perkara. apa yang perlu dilakukan sekarang adalah SABAR dan BERDOA banyak2 semoga suatu hari nanti perancangan itu dapat direalisasikan juga... Sila jangan lupa senyum oke.. senyum adalah penawar duka.. :))
menggila bersama2.. hehe :))
sekian... :))

2 comments:

anna hashim said...

mushroom kan ada...gi la kacau dia..ngeh ngeh ngeh

Norhazlinda Analinta said...

ops... sori not interested! haha
tahniah ana :)