Friday, December 27, 2013

Review Recap Conclusion

Alahai... sekejap aje dah hampir tamat tahun 2013 nie. Tinggal beberapa hari lagi nak menjengah ke UMUR baru dan ke alam persekolahan bagi budak-budak sekolah. Oke, kalau awal tahun dulu aku pernah buat entri tentang Listing 2013 dan kali ni aku nak buat conclusion sedikit tentang listing aku sepanjang tahun nie. Harap sudi membaca dengan tenang. :)

Listing YEAR 2013

1. Berubah Kepada yang Lebih Baik
     Dalam hal nie aku tak pasti langsung apa yang berubah dalam diri aku nie. Rasanya              masih sama seperti sedia kala. Cuma perubahan fizikal aje yang ada. Berat badan makin      menaik tiada tanda menurun. HUHUHU

2. Bekerjaya
     Dalam hal bekerja pula, alhamdulillah... rezeki dari Allah. Dia datangkan rezeki untuk          bekerja dalam bidang sendiri disaat aku betul-betul memerlukan. Hadiah hari lahir aku        yang sangat berharga dari yang lain untuk tahun lepas. Syukur dapat menjelajah hampir        ke seluruh Malaysia dengan kerja nie sekarang.... mihmihmih... untungkan lahir hujung        tahun nie. hehehehe :D

3. Melancong
     Dalam bab melancong pula, aku telah memilih untuk bercuti ke MELAKA tahun nie. Aku          pun tak pasti kenapa Melaka. Semuanya bermula dengan rasa nak keluar dari Selangor @      KL maka terjadilah percutian singkat yang dirancang bersama BFF.

4. Berkereta
     Alhamdulillah...disebalik banyak kejadian dan dugaan yang aku harungi, akhirnya loan          untuk beli kereta aku lulus juga. Walupown hanya mampu membeli kereta buatan                  Malaysia aku bersyukur sangat sebab dah tertunai impian untuk berkereta sendiri.                Hadiah hari lahir untuk diri sendiri yang terawal 2 bulan. D yang special :D

5. Bertunang
        Aku merancang dan Allah pun merancang dan perancangan Dia lagi baik dari aku sebab Dia                         merancang dengan CINTA aku ni manusia merancang penuh dengan CITA-CITA. Sesungguhnya                 perancangan dari Dia adalah yang terbaik. Deabak :)

Bersyukur sangat dengan segala yang aku capai untuk tahun nie dan insha-Allah akan lebih berusaha untuk jadi yang lebih baik untuk hari-hari seterusnya. Kerana yang baik itu datangnya dari Allah dan buruk itu datangnya dari diri aku sendiri.

Hadiah yang paling bermakna untuk aku tahun ini adalah bila aku mampu membuat emak dan ayah tersenyum gembira dan sentiasa menjadi tulang belakang disaat aku jatuh dan bangun. Yang sentiasa awesome dan sporting. hehehe.. Love them MUCH.. :)


Happy sweet 25 bitrhday to me... hehehe. Request kek pelangi nie dari BFF aku. Thanks All :)

Sekian... :)

No comments: